Tekis mieli kertoo mun elämästä, puhua/kertoa, tai no kirjottaa vaan, ei varsinaisesti kenellekään,  lähinnä omaks iloks..Alkanu tuntuu jotenkin,että pakko päästä purkaa itseensä jollai taval-sanallisilla/kirjallisella miekalla.
                 Ehkä sen takia haluun kirjottaa, kun välil tulee mietittyä asioita, mitä nekin sitten ovat, et jos joku sattuisi tuntemaan samoin, tai vaikka täysinpäinvastoin, niin saisin uutta perspektiiviä elämään..
Pahoittelen olen todella huono äidinkielessä, vaikka ihan alkuperäis suomalainen olen, kuulostaa tää nykyäaika hauskalta, alkuperäissuomalainen, mikä se sitten onkin..
                No mitä sitten olen viimeksi miettinyt.---------------------------------------------------------------------------------------
ehkä suurimmaksi osaksi päässäni ei liiku muutakuin veri, ja ehkä jotkut voisivat sanoa,että myös urea siis ihan kusi vaan suomeks sanottuna. Itseaiheeseen, oltii kaveriporukal eilen baaris ja sit kaveriporukast ei vaa tunnu pitävän musta tai ymmärtävän mua millään, tunne kyllä molemminpuolinen, vaikka ollaa kaverin kaa tunnettua suunnilleen synnytysosastolta asti, niin silti ei vaan tunnuta ymmärtävän, tai ainakaan minä en ymmärrä mitä häneen päässää liikkuu. Jotenkin vaikea käsittää, olet tuntenut, toisen koko elämäsi ajan ja silti et tunne häntä yhtään, okei nyt saattaa tulla mieleen omat vanhemmat, että hei, eihän niitäkään kukaan tunne-no ei niil välii, nyt puhutaa kamuista..niin joo, omasta mielestäni osaan samaistua ja ymmärtyä uuteen ihmiseen todella hyvin. ja uskoakseni tunnen ja pääsen pintaan syvämmälle muiden kavereideni kanssa, mutta tämän yhden päätä en jotenkin pysty ymmärtämään, tai itseasias, kun tässä koko ajan kirjottelen niin kun mietin häntä niin perkele, kyllähän mä tunnen sen, mitä mä tänne kirjottelen..
no tällänen mä siis, hyvin vaikeesti jäsenneltävissä ja ymmärrettävästi, enkä kyl osaa kirjottaa..mut huomen on hyvä päivä, maanantai, takas arkeen ou jee..kerron tosta arjesta ja viihteestä viel lisää, jos muistan tai jaksan, tai edes kiinnostaa..